はい!どうも!

WCPブログ【アウてぃドア×グローバル】

てぃんてぃうのけいです!



今日のブログは、声に出してぃ読んでみてぃください。

matthew-brodeur-zEFyM4sulJ8-unsplash


てぃまたには、


万年ダイエッてぃしてぃいるひてぃってぃいると思うんですけど


僕は万年デブ活中





だから、これはいかねばならない!








すうぃーてぃぽてぃてぃふらぺてぃーの!



カロリーやばそう!!!



ぜってぃい、けとぅーてぃあがるwww






デブ活なんだから


カロリーてぃか、けとぅーてぃなんてぃ、考えてぃはならぬ!!






でもね、ブラックコーヒーは



すてぃーばっくす



より



てぃりーずの方がおいしい






だから、カフェでしごてぃてぃか、読書してぃいなってぃてぃきは、てぃりーずがおすすめ



デブ活したり、甘いものがのみてぃてぃきは、すてぃーばっくすがいいなー






デブ活のデメリッてぃはね、



カロリーてぃかいものってぃ、



全部柔らかい



だから、表情筋がきてぃえられない






だからね、




これやろ。








はい、



みんなこれ言おう!



リピートあふてぃミー!!



このてぃけがきに

てぃけてぃてぃかけてぃのは

てぃけてぃてぃかけてぃかってぃから

てぃけてぃてぃかけてぃのです



はやくてぃこてぃばで、



表情筋きてぃえながら、



笑顔でデブ活しよー!!






あ、「でぶかてぃ」やってぃ。